Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Onderzoek naar waardering van zakelijke dienstverleners'

Kantoorinrichter uit Westzaan in top 5 MT1000

Voor het derde jaar op rij staat HR-dienstverlener Whyz Executive Search aan kop van de top tien beste zakelijke dienstverleners van Nederland. Dat blijkt uit de MT1000, het jaarlijkse onderzoek van de Universiteit van Amsterdam (UvA) dat in opdracht van businessplatform MT/Sprout is uitgevoerd onder ruim vijfduizend zakelijke beslissers. De MT1000 is het grootste onderzoek naar de waardering van zakelijke dienstverleners in Nederland.

In de top vijf vinden we ook een meubelbedrijf: GZ OfficeXperience. De kantoorinrichter uit Westzaan weet de vierde plek te bemachtigen. "Met zo’n 30 gemotiveerde medewerkers geven we dagelijks inhoud aan de GZ OfficeXperience. Wat dat is? Beleving. Op kantoor en in leer- en zorgomgevingen. Want iedereen presteert het best op een plek waar hij of zij zich prettig voelt", valt te lezen op de website.



Top 10
1 Whyz Executive Search
2 Sales Improvement Group
3 Strato
4 GZ OfficeXperience
5 Steens & Partners Freelance Finance Partners
6 effectgroep* (eventmarketing)
7 The Executive Network
8 Van Benthem & Keulen
9 effectgroep (communicatieadvies)
10 Moqod

12e keer
Het is de twaalfde keer dat MT/Sprout zakelijke dienstverleners laat beoordelen op het vlak van klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering. Aan de hand van de vraag of respondenten desbetreffende dienstverlener ook zouden aanbevelen aan anderen, wordt ook de Net Promotor Score (NPS) berekend. Respondenten zijn meer dan 5.400 zakelijke beslissers met inkoopbevoegdheid die in de afgelopen drie jaar zaken hebben gedaan met de te beoordelen 2.100 dienstverleners.

Relatief kleine bedrijven
“Wat opvalt, is het relatief grote aantal kleine bedrijven in de top tien van de MT1000”, vertelt Henk Volberda, UvA-professor van het Amsterdam Centre for Business Innovation en tevens MT1000 onderzoeksleider. “In een tijd waarin 85 procent van het klantcontact via digitale media plaatsvindt, wordt het warme persoonlijke contact steeds meer gewaardeerd. Intensief direct klantencontact en een kleine organisatie zorgen er ook voor dat dienstverleners veel flexibeler, adaptiever en specialistischer kunnen zijn. Dat is in tijden van snelle verandering, complexiteit en onvoorspelbaarheid geen overbodige luxe.”

Meer informatie:
MT1000
www.mtsprout.nl/mt1000

Publicatiedatum: