Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
''30 paleisruimtes zijn opnieuw ingericht''

Paleis Soestdijk heeft voor tentoonstelling in 1 week tijd bijna 10.000 tickets verkocht

Paleis Soestdijk heeft voor de tentoonstelling ‘De vrouwen van Soestdijk’ in 1 week bijna 10.000 tickets verkocht! 30 paleisruimtes zijn opnieuw ingericht en geven een frisse, Versaille-achtige kijk op deze prachtige locatie.

Het is bijzonder dat een deel van de 170 kamers van het paleis voor het eerst toegankelijk is voor publiek. Een ware ontdekkingstocht voor de bezoeker.

Tickets zijn nog beschikbaar aan de kassa en online via www.paleissoestdijk.nl

Nicole Uniquole is branding expert. Op verzoek van Paleis Soestdijk bedacht zij het concept voor de tentoonstelling en deed haar bureau (in sneltreinvaart) turn-key de productie.


Maya Meijer-Bergmans (eigenaar Paleis Soestdijk), H.K.H. prinses Margarita de Bourbon de Parme, Nicole Uniquole (cultureel ondernemer en tentoonstellingsmaker).

Margarita de Bourbon
Afgelopen woensdag opende H.K.H. prinses Margarita de Bourbon de Parme de tentoonstelling ‘De vrouwen van Soestdijk’.

In deze grote najaarstentoonstelling is het rijke verleden van dit paleis, in combinatie met hedendaagse mode en design, uitgebreid te zien.

Meer informatie:
Nicole Uniquole
[email protected]
www.uniquole.nl

Publicatiedatum: