Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Hoe gaan Nederlanders om met uitdagende omstandigheden als het gaat om nieuwe meubels?'

De Oktober Woonmaand is in volle gang. GROW gaat in een artikel dieper in op de interesse in woninginrichting. 'Het is evident dat deze interesse onder Nederlandse consumenten onverminderd hoog blijft: maar liefst 94% van de 18-65-jarigen toont belangstelling hiervoor. Tegelijkertijd is bekend dat bij economische onzekerheid duurdere items zoals meubels minder snel worden aangeschaft.'

Foto ter illustratie. © Iakov Filimonov | Dreamstime.com

'Hoe gaan Nederlanders om met deze uitdagende omstandigheden als het gaat om het aanschaffen van nieuwe meubels? En hoe kunnen woonmerken hier op een doeltreffende manier op inspelen? Deze vraagstukken worden behandeld in het recentste onderzoek naar wonen. We analyseren hoe consumenten navigeren door deze wisselende situaties en hoe merken kunnen voldoen aan de behoeften van hun publiek. Ontdek strategieën om succesvol te opereren in een veranderende markt en om een sterke band te smeden met je doelgroep.'

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: