Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Jos Rabelink, mede-eigenaar Sani4All & Kitchen4All Nederland:

"Zorg voor een onvergetelijke winkelervaring"

Jos Rabelink, mede-eigenaar van Sani4All en Kitchen4All Nederland, deelt op LinkedIn tips om de winkelervaring naar een hoger niveau te tillen. "Ik vertrouw hierin vooral op mijn gevoel. Ik bekijk de winkel door de ogen van een klant en zorg ervoor dat zowel bewuste als onbewuste details kloppen," zegt Rabelink.

"Elke ochtend bekijk ik de zaak door de ogen van de klant. Zie ik onkruid? Hangen de vlaggen er goed bij? Is de winkel schoon en netjes? Hoe staan de medewerkers erbij? Vergeet nooit dat je medewerkers jouw belangrijkste marketingtools zijn."

Volgens Rabelink moet je als retailer niet te veel focussen op de verkoop: "De sleutel is om de winkel in te richten zoals je klanten het willen zien, niet zoals jij denkt dat het moet zijn. Helaas zie ik steeds meer inkoopgerichte winkels, gericht op marge. In mijn ogen doen ze afbreuk aan de sfeer van winkelen. Winkelen moet leuk, ontspannend en plezierig zijn. Het draait allemaal om de kleine dingen, binnen en buiten de winkel."

Meer informatie:
Sani4All
www.sani4all.nl

Kitchen4All
www.kitchen4all.nl

Publicatiedatum: