Corné Wonen zet in op shop-in-shops: "Vooral jonge ondernemers zijn positief"

Het was een bijzondere week voor Corné Wonen. Het meubelbedrijf maakte zijn debuut tijdens de Najaarsvakdagen van De Woonindustrie én lanceerde het eigen label Fayat Furniture. Hiermee werden de eerste stappen in de B2B-markt gezet.



De meubelen van Fayat Furniture zullen niet alleen beschikbaar worden voor de filialen Corné Wonen. Ook andere woonwinkels en meubelzaken komen hiervoor in aanmerking. Eigenaar Yasin Tas legt uit dat hij inzet op shop-in-shops. "Wij zullen ervoor zorgen dat onze partners meer traffic krijgen. De winkel krijgt bijvoorbeeld een vermelding op onze website. Tegelijkertijd zullen we ook via advertenties op social media en in vakbladen de winkelier ondersteunen op marketinggebied."

Tijdens het vierdaagse-event in Nieuwegein merkte Yasin dat het shop-in-shop-concept bij verschillende bezoekers interesse wekte. "Voornamelijk jonge ondernemers die out of the box durven te denken zijn positief. Deze groep is toekomstgericht en staat open voor vernieuwing. Ze begrijpen het principe: mee kunnen liften op de marketinguitingen van Corné Wonen en goede marges." Overigens worden deze partners verzekerd van exclusiviteit om prijsoorlogen tussen interieurzaken voorkomen.

Geïnteresseerd in het shop-in-shop-concept of benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met Yasin Tas.

Meer informatie:
Corné Wonen
06 13 55 9298
yasin@cornewonen.nl
www.cornewonen.nl


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.