Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Karwei wil omnichannel speciaalzaak voor raamdecoratie worden'

Tijdens het Retailtrends Live-event vertelde Intergamma-CEO Joost de Beijer dat Intergamma aan een herpositionering in de markt werkt. Karwei wil een omnichannel speciaalzaak voor raamdecoratie worden.



"We hebben besloten dat we met Karwei voor één assortiment de speciaalzaak willen zijn", aldus de Beijer. "Klanten willen alles op één adres kunnen regelen. In de winekls zie je een breder en dieper assortiment. Op de website zie je niet een product en een prijs bij Raamdecoratie. Daar gaan we je inspireren. Vragen we of het voor de woonkamer is, voor de slaapkamer en vertellen we wat voor soort stoffen er zijn. Oftewel, je komt op een soort speciaalzaak-online binnen de Karwei-site."

Bron: Mix-Online

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer