Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FEST sluit succesvolle M&O-editie af in Parijs: ''Te gek om na vijf jaar terug te zijn''

FEST-oprichter Femke Furnée: “Het is te gek om na vijf jaar met FEST terug te zijn op Maison&Objet. We kregen ontzettend veel enthousiaste reacties op het merk en de nieuwe collectie. Vooral het kleurgebruik, de vernieuwing in de designs en de hoge kwaliteit in combinatie met de toegankelijke prijspunten vielen in de smaak. We zijn dankbaar voor de interesse van over de hele wereld, van resellers tot architecten, en van designers tot pers. Al met al zo'n positieve boost voor het hele team. Het sterkt ons in het geloof dat we met FEST écht de wereld kunnen veroveren.’’

De stand weerspiegelde de passie van het merk voor creativiteit en kleur, met organische vormen en een kleurenpalet dat varieert van de kenmerkende FEST-kleuren zoals ijsblauw, limoengroen en koraalrood tot winterse tinten zoals mosgroen en okergeel.

De organisch uitgesneden muur in de entree trok onmiddellijk de aandacht en nodigde uit om verder te ontdekken. De uitsnede is een iconische verwijzing naar twee populaire FEST producten: het Neo vloerkleed en de Neo wandspiegel. Het creëren van luchtigheid door middel van contrast in kleur- en materiaalgebruik speelde een belangrijke rol in het standdesign. Het signature gebruik van een rustige, elegante basis in combinatie met vrolijke poppy kleuren zijn daar een goed voorbeeld van. Dat geldt ook voor de grote zilveren wand, gecombineerd met ronde vormen en zachte stoffen. Omdat duurzaamheid hoog in het vaandel staat bij FEST, werkte het merk samen met het duurzame verfmerk Cover Story om de stand kleur te geven. De verf van Cover Story is gemaakt op waterbasis, VOC-vrij en geurloos. Deze samenwerking benadrukt de toewijding aan kwaliteit en duurzaamheid en de waarde van Europese productie.

Centraal in de stand schitterden de nieuwkomers uit de AW23-collectie. Deze nieuwe collectie omvat een reeks eyecatchers, waaronder de Alp fauteuil, ontworpen door Martin Hirth. FEST presenteerde ook de Leo bank, ontworpen door niemand minder dan Sebastian Herkner. Alsof dat nog niet genoeg is, introduceerde het merk ook een nieuwe toevoeging aan de al populaire Plateau-familie van Studio Terhedebrügge.

Meer informatie:
FEST
www.festamsterdam.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer