Ine Stultjens is op 1 september aan de slag gegaan als hoofd marketing bij Deli Home, producent en leverancier van DIY en bouwmaterialen met merken als Cando, Bruynzeel, Weekamp Deuren, Lundia en Skantrae.
Hiervoor werkte ze als hoofd marketing en communicatie bij Auping, waar ze sinds 2016 werkzaam was. In het verleden heeft zij diverse marketingrollen bekleed bij gerenommeerde bedrijven zoals Nestlé en Innocent Drinks.
Ine Stultjens nieuwe hoofd marketing Deli Home
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-12-08 Productie industrie ruim 11% lager in oktober
- 2023-12-08 AFM beboet Pensioenfonds Detailhandel
- 2023-12-08 Nederland gevoelig voor verbrokkeling van internationale handelssysteem
- 2023-12-08 Hypotheekrentes weer op hetzelfde niveau als begin 2023
- 2023-12-07 1 op de 6 sluit hypotheek af bij familie of vrienden
- 2023-12-07 Consumenten kopen minder spullen voor woning
- 2023-12-07 Groothandel zet 6% minder om in het 3e kwartaal
- 2023-12-07 UPDATE Grote brand verwoest interieurwinkel Aanhuis.nl van Remco en Chantal van der Aar
- 2023-12-07 Jarenlange samenwerking Piet Hein Eek en VOS Interieur wordt gevierd
- 2023-12-07 De Vries Robbé en Co maakt zijn comeback met een moderne twist
- 2023-12-07 Meubelzaak sluit al na een jaar de deuren
- 2023-12-07 London Design Fair 2024 geannuleerd
- 2023-12-07 Dit zijn de meest bezochte Britse meubelwebsites
- 2023-12-07 Wood and Colors B.V. in staat van faillissement
- 2023-12-06 Conjunctuurmeting bouwmaterialenhandel: lagere omzet en brutomarge verwacht in 2024
- 2023-12-06 'Brand op Ekkersrijt mogelijk veroorzaakt door boze klanten'