Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Retailbeurs Utrecht past feedback van bezoeker direct toe:

"Beurs is niet alleen inkoopmoment, maar bezoeker wil juist ook geïnspireerd worden"

Van 10 tot en met 12 september staan de deuren van De Jaarbeurs Utrecht weer wagenwijd open voor de Retailbeurs. Het belooft een prachtig evenement te worden met honderden exposanten die de nieuwste collecties, laatste trends en actuele ontwikkelingen laten zien. De organisatie heeft er weer alles aan gedaan om het een geslaagde editie te maken.



Bezoekers inspireren
"We hebben een uitgebreid sprekersprogramma", legt brand marketing manager Michelle Ravesteijn uit. Hier bleek veel behoefte naar te zijn. "Na afloop van een beurs nemen we altijd een enquête af en daaruit kwam dat bezoekers ook graag geïnspireerd willen worden door een goed inhoudelijk programma met interessante sprekers. De beurs is voor hen niet alleen een inkoop moment maar ook echt een dagje uit met collega’s."

Vandaar zijn er naast het bewonderen en inkopen van nieuwe collecties heel wat activiteiten te doen. Er zijn exposanten die champagne sabreren of handmassages geven. Maar er wordt ook een fashion show gegeven, je kunt gaatjes laten prikken of bijvoorbeeld een olijfolie proeverij doen.



Nieuwe merken
Tevens zijn er veel nieuwe merken bijgekomen op de Retailbeurs. Denk aan het innovatieve merk Tenderflame. Dit bedrijf maakt duurzame haarden voor binnen en buiten. Ze zijn mooi vormgegeven, ruiken niet en zijn superveilig. Of Nosse, een serviezen merk, dat bij de entree mooi gedekte en gestylde tafels presenteert. Verder toont het Italiaanse merk La Pavoni toont espressomachines. Ichendorf Milano is een ander designmerk, met kristallen producten voor dagelijks gebruik maar ook met echte kunstobjecten.

"En dit is nog maar een klein gedeelte van wat we te bieden hebben. We kunnen eigenlijk niet alleen maar spreken over Home, Living & Design, daar is het te breed voor geworden", stelt Anne, accountmanager Kitchen & Dining, Home, Living en Design.


Vooruitstrevend en vernieuwend
Bij Trade Mart Utrecht proberen we altijd vooruitstrevend en vernieuwend te zijn, zegt Michelle. "Zo proberen we elke editie weer een nieuwe campagne neer te zetten en deze zowel online als offline door te trekken zodat (potentiële) bezoekers de gehele customer journey in contact staan met de campagne en deze dus herkenbaar voor hen wordt."

Bij de Retailbeurs vind je allerlei merken in de segmenten Jewels & Watches, Fashion & Lifestyle, Kitchen & Dining en Home, Living & Design. Ze bieden een ruim aanbod aan woonaccessoires, speelgoed, koken en wonen, juwelen, horloges, modeaccessoires en meer.



Openingstijden
Wegens verschillende factoren, zoals onder andere de vakantie periode en buitenlandse beurzen, is ervoor gekozen om de Retailbeurs een week later te houden ten opzichte van vorig jaar. Van 10 tot en met 12 september zal het event gehouden worden in De Jaarbeurs Utrecht.

Zondag 10 september: 10.00 uur – 18.00 uur
Maandag 11 september: 10.00 uur – 18.00 uur
Dinsdag 12 september: 10.00 uur – 17.00 uur



Meer informatie:
Trade Mart Utrecht | Retailbeurs
Jaarbeursplein
Postbus 8500
3503 RM Utrecht
www.jaarbeurs.nl

Bezoekers
030 295 5911
[email protected]

Exposanten
030 295 2999
[email protected]