Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bestedingen TV-reclame dalen met ruim 4%

Na het verstrijken van de eerste helft van dit jaar, blijkt dat de TV-reclamemarkt een totaal van € 441 miljoen heeft bereikt, wat neerkomt op een afname van 4,3% ten opzichte van voorgaande perioden. Het recent vrijgegeven TV Halfjaarrapport 2023 toont aan dat Screenforce zijn voorspelling voor het gehele jaar 2023 aanpast op basis van deze bevindingen. De verwachting is nu dat de markt gedurende dit jaar een daling zal doormaken ergens tussen 4% en 6%. Dat meldt MarketingTribune.

Publicatiedatum: