Droppery, het geautomatiseerde integratieplatform, betreedt de markt met een revolutionaire benadering van het verbinden van Europese leveranciers en merken met krachtige online retailers. Als een op data gebaseerd product- en ordermanagementsysteem, automatiseert Droppery alles van actuele voorraadbeheer tot order-synchronisatie, waardoor retailers een nieuw tijdperk van mogelijkheden voor uitbreiding en omzetverhoging ingaan.
"We zijn verheugd om Droppery te introduceren als het platform dat de dynamiek tussen merken en retailers herdefinieert," aldus Marco Mulder, CEO van Droppery. "Ons doel is om een brug te slaan tussen de meest innovatieve merken en de meest ambitieuze (online) retailers, terwijl we tegelijkertijd de drempel verlagen voor groei en succes."
In een tijd waarin e-commerce bloeit, staat Droppery klaar om de manier waarop merken en retailers samenwerken te transformeren. Het platform biedt een naadloze oplossing voor (online) retailers om met bestaande merken uit te breiden zonder direct in te kopen en met nieuwe merken samen te werken.
Bovendien zet Droppery kunstmatige intelligentie in om retailers in staat te stellen unieke content te genereren die naadloos aansluit op hun eigen merk. Met de kracht van AI kunnen retailers producten presenteren in hun eigen taal en schrijfstijl, waardoor een gepersonaliseerde en boeiende winkelervaring voor consumenten wordt gecreëerd. Geen duplicate content meer dus.
Een van de belangrijkste troeven van Droppery is het gebruik van een logistiek netwerk. Voor groothandels en leveranciers die niet optimaal zijn ingesteld voor home delivery, stelt Droppery hen in staat om toch aan deze vraag te voldoen. Dit opent nieuwe deuren voor bedrijven die eerder beperkt waren door logistieke uitdagingen.
Meer informatie:
Droppery
Vossiusstraat 20 2
1071 AD Amsterdam
020 210 1895
info@droppery.io
www.droppery.io

Abonneren
Vacatures
- Verkoopadviseur | De RuijterMeubel BV
- Market Developer | Fabromont
- Sales- & Interior professional | Just Design
- Accountmanager Oost-Nederland | Hamat
- Accountmanager België | Bijnen Meubel Groep
- Sales en interior professional 12-20 uur p/w | BAAN
- Grafisch ontwerper (studentenjob) | Mobitec
- Accountmanager Noord-Oost Nederland | JAB Anstoetz
- Assistent Store Manager | Table du Sud
- Accountmanager Zuid-Nederland buitendienst | Rogon Products
Weer
Droppery AI: unieke product content met één simpele klik
"Brug slaan tussen innovatieve merken en de meest ambitieuze (online) retailers"
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-25 'Overheid moet radicaal ingrijpen in logistieke sector'
- 2023-09-25 Daily Trade Fair Venlo met grote glans geopend
- 2023-09-25 Dief rijdt 2.5 uur om een aanhanger van parkeerplaats bij de IKEA te stelen
- 2023-09-25 FNV: ‘Triest dat eigenaar BCC na faillissement huilt over loonkosten’
- 2023-09-25 ''Dit is wat we altijd gemist hebben in de interieurbranche''
- 2023-09-25 Ultimatum voor nieuwe cao Houthandel
- 2023-09-25 BNS Crisp bezoekt De Eekhoorn en Graham & Brown
- 2023-09-25 Docent Gerben Westera, Deltion College Zwolle: “De markt vraagt echt om vakmensen”
- 2023-09-25 Ikea wil binnen tien jaar negen vestigingen openen in Chili, Colombia en Peru
- 2023-09-25 INretail directeur Jan Meerman: 'Nog hoger minimumloon nekt ondernemers''
- 2023-09-25 Gamma en Karwei helpen klussers met linkerhanden
- 2023-09-25 'Najaarsvakdagen 2023 in De Woonindustrie waren bron van inspiratie, creativiteit en trends'
- 2023-09-22 'Toekomstbestendige merken en retailers'
- 2023-09-22 Lichte krimp economie in tweede kwartaal
- 2023-09-22 Beschikbaar inkomen huishoudens gestegen
- 2023-09-22 Prijzen koopwoningen bijna 5% lager in augustus
- 2023-09-22 Winkels en webshop BCC blijven voorlopig open
- 2023-09-22 Vrees CNV voor failliet BCC komt uit
- 2023-09-22 CBM: dit verandert er op financieel en fiscaal gebied voor werkgevers
- 2023-09-22 Cybercriminelen grijpen vaker naar generatieve AI