"Activiteiten voortzetten zoals het was, maar met meer champagne"

Kees van Elderen koopt keukendesignmerk

Kees van Elderen, 4e generatie van de Brabantia-familie, maakt de overname bekend van het merk Dutchdeluxes. Dutchdeluxes biedt een complete collectie bijzonder keukengerei. De ambitie van Kees is om het merk internationaal te positioneren als designmerk en het portfolio verder uit te breiden.



Kees van Elderen: “Als 4e generatie Brabantia ben ik opgegroeid met hoogwaardige producten. Mijn passie voor kwaliteit in combinatie met design zit in mijn bloed. Dutchdeluxes is een perfecte match; Mooie producten in een mix van hoogwaardige natuurlijke materialen. Ik ben dan ook ontzettend trots met de overname van dit prachtige stoere designmerk. Het merk Dutchdeluxes zal haar activiteiten voortzetten zoals het was, maar met een beetje meer champagne."

Meer informatie:
Dutchdeluxes
www.dutchdeluxes.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.