Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Linda Keijzer voormalig CEO van Xenos:

"Situatie die ik aantrof was één grote puinhoop"

De afgelopen vijf jaar zijn een achtbaan geweest voor Xenos. Onder leiding van Linda Keijzer werd het roer volledig omgegooid. En dat was ook nodig, want de toekomst was destijds verre van rooskleurig. Linda Ze liet er geen twijfel over bestaan dat ze de overblijfselen van een eens florerend merk in een staat van totale wanorde aantrof.



Sinds 1 augustus is Linda weg als CEO van Xenos. In een interview met RetailTrends doet ze een boekje open over de situatie van vijf jaar geleden. "De toenmalige directie had bedacht dat voor Xenos geen ruimte meer was, ze geloofden niet meer in het merk. En dat was niet zo gek. De omzet was dramatisch, de resultaten nog dramatischer. Bovendien was er geen managementteam. Kortom, het was één grote puinhoop", vertelt Linda.

Met deze uitdagende omstandigheden voor zich, heeft Linda leiderschapskwaliteiten getoond. In plaats van zich te laten afschrikken door de omvang van de taak, omarmde ze de uitdaging met vastberadenheid en visie. Haar eerste zet was het herdefiniëren van het doel en de identiteit van Xenos. Ze begreep dat het merk nog steeds potentieel had, maar dat een grondige herpositionering noodzakelijk was om weer relevant te worden voor het hedendaagse publiek.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer