Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tijn van Elderen, CEO Brabantia:

'Mijn missie? Dit bedrijf duurzamer en mooier overdragen aan de vijfde generatie'

Geregeld spreekt BDO met familiebedrijvenondernemers. Dit keer met CEO Tijn van Elderen van het Brabantse familiebedrijf Brabantia over het streven een circulair interieurdesignmerk te worden. Hij ziet het als zijn missie om Brabantia weer duurzamer en mooier over te dragen aan de vijfde generatie.



“Consumenten verrassen en het leven net wat mooier, leuker en duurzamer maken; dat is wat we doen”, stelt Tijn, vooruitblikkend naar de toekomst van het bedrijf. "De term ‘veranderen met behoud van het goede’ vind ik hier heel treffend. Brabantia innoveert op een soort evolutionaire manier. Men blijft trouw aan de historische productbasis, maar blijft al die producten toch ook steeds doorontwikkelen. Die aanpak blijkt doorgaans beter te werken dan het ineens radicaal over een andere boeg te gooien – in hun drang naar innovaties kunnen bedrijven ook zichzelf verliezen. De gerichte aanpak van Brabantia is verstandiger.”

Lees hier het complete interview.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer