M.O.W. 2023: van 17 t/m 21 september

Organisatie van Duitse meubelbeurs: ''Na corona is gezelligheid weer een grote troef''

Eetkamers behoren tot de groep producten waarvan het spectrum groeit. Gastvrijheid staat centraal in het M.O.W. in Messezentrum Bad Salzuflen van 17 tot 21 september. De exposanten bieden functionele tafels, comfortabele stoelen en banken, decoratieve kasten en praktische opbergmeubels in alle prijscategorieën, van instapprijzen tot prijzen uit de hogere middenklasse. De M.O.W. positioneert zich opnieuw als toonaangevende vakbeurs voor meubelconsumptie in Duitsland.

Tafels en stoelen behoren tot de basismeubels in het woongedeelte. Het zijn niet alleen praktische meubelstukken, maar ook centrale elementen in elk huishouden en elke kamer, of het nu gaat om de eetkamer, de keuken, de woonkamer of de werkkamer. Dienovereenkomstig is er grote vraag in de meubelhandel.
De M.O.W. als Europa's belangrijkste meubelbeurs in de herfst presenteert het hele assortiment consumentgerichte eetsets in alle prijscategorieën, van instapprijzen tot prijzen uit de hogere middenklasse. Het aanbod omvat alle denkbare vormen en soorten tafels van hout, keramiek, glas of metaal, met uittrekfunctie of functie, sledemodellen, draaistoelen, hoekbanken, dinerbanken, barkrukken van stof of leer en nog veel meer. Bij het M.O.W. In 2023 kunt u naast nieuwe optiek veel innovaties verwachten op het gebied van duurzaamheid, materiaalcombinaties en functies.

Een uittreksel uit de lange exposantenlijst toont de competentie van het M.O.W. op dit gebied en benadrukt het veelzijdige aanbod: Actona, ADA, Akante, Aleal, Bodahl, Carla & Marge, Concept, Dan-Form, DC, Drew-Mark, Dudinger, Elfo, Euro Diffusion, Euro Tische, Finori, Gradel, Hela, HSM, Idea, IMC, Index Living, Inter Link, Jadrina, LC, Mäusbacher, Maxfurn, Mayer, MCA, Minlife, Mobello, Parisot, PBJ Designhouse, Prima, RV Design, SCIAE, Skalik, Standard, Sven Form, Trade Point, Tvilum, Vierhaus, Wolf, Xonox en Zuiver.

Daarnaast is er een divers aanbod voor alle andere productgroepen van de entreehal tot de badkamer afgestemd op de vele verschillende marketingvormen van stationair tot online. Er worden in totaal ongeveer 500 bedrijven uit meer dan 40 landen verwacht. Naast systeemprogramma's voor conventionele inrichting zijn er plat verpakte meeneemartikelen, dropship-aanbiedingen voor e-commerce evenals promotionele producten, bestsellers en frequentiegeneratoren.

“Na Corona is gezelligheid weer een grote troef”, benadrukt de M.O.W. besluitvormers Bernd Schäfermeier en Maximilian Richter. “We zijn benieuwd met welke verfijningen de fabrikanten komen om het comfort aan de eettafel nog verder te vergroten”.

Meer informatie:
M.O.W.
www.mow.de


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.