Onlangs heeft De Woonindustrie diverse veelbelovende nieuwe merken met gedurfde ontwerpen en oog voor detail mogen verwelkomen. Met hun innovatieve ontwerpen en frisse perspectieven dragen zij bij aan de diversiteit van het centrum.
Vaste namen
Daarnaast hebben trouwe merken zoals Cartel Living, Nordal, Mobitec Systems, Interstar Meubelen en Brinker hun vaste plek binnen de muren. "Door voortdurend vakmanschap te combineren met tijdloos design hebben zij een loyale klantenkring opgebouwd. Hun consistente kwaliteit en betrouwbare producten blijven een essentiële rol spelen bij het vormgeven van moderne interieurs", laat De Woonindustrie weten in een persbericht.
Krachten bundelen
Binnen De Woonindustrie hebben meerdere exposanten de krachten gebundeld om nieuwe mogelijkheden te verkennen. Enkele voorbeelden hiervan zijn de samenwerkingsverbanden tussen Life is a Jungle, RB Collections, Dimondi by Teugra en Stylerz, en PassePartout en Haans Lifestyle. Dit geldt ook voor de afdeling Woonaccessoires met o.a. Bloomingville, Nordal, Madam Stoltz en Gift Stories.
Deze samenwerkingen bieden een platform waar exposanten kunnen samenwerken en ideeën kunnen uitwisselen, en benadrukken de onderlinge verbondenheid en gemeenschapsgeest binnen De Woonindustrie. Door kennis en ervaring te delen, kunnen merken en exposanten van elkaar leren en gezamenlijk streven naar innovatie en verbetering.
Mix van opkomende merken en trouwe merken
"Met een mix van opkomende merken die nieuwe perspectieven brengen en trouwe merken die voortdurend hun vakmanschap verfijnen, blijft De Woonindustrie evolueren en verleiden. De werkgroepen met exposanten zorgen voor een vruchtbare uitwisseling van ideeën en expertise, waardoor De Woonindustrie als geheel vooruitgang boekt", besluit De Woonindustrie. Kortom: Het inkoopcentrum staat niet stil. "Met de diversiteit aan merken, samenwerkingen en werkgroepen is de toekomst veelbelovend en vol mogelijkheden."
Meer informatie:
De Woonindustrie
www.dewoonindustrie.nl