Er zijn weer een aantal nieuwe merken te vinden in de vestigingen van TICA Trends & Trade. Maar ook bestaande merken hebben zich uitgebreid naar een andere vestiging. In Aalsmeer vind je maar liefst twee nieuwe labels. Ook in Venlo kan een kersvers merk gevonden worden.
Hippie Monkey is een jong en trendy merk met veel liefde voor uniek vakmanschap. De combinatie van het gebruik van natuurlijke materialen en de mensen die het maken, maakt elk product uniek.
Bij Visign Nature gaat het erom je de producten te bieden waarvan je houdt, zonder de ingrediënten die je niet wilt. De formules zijn vrij van parabenen, sulfaten, minerale oliën, ethanolamine, cyclische siliconen, PEG’s en microplastics.
Tevens zijn de handgemaakte kaarsen van Curve and You vanaf nu ook te vinden in TICA Concept Store Venlo. Naast het feit dat de productenmet de handgemaakt zijn, zijn ze ook nog eens 100% vegan en cruelty free.
Meer informatie:
TICA Trends & Trade
www.tica.nl

Abonneren
Vacatures
- Verkoopadviseur | De RuijterMeubel BV
- Market Developer | Fabromont
- Sales- & Interior professional | Just Design
- Accountmanager Oost-Nederland | Hamat
- Accountmanager België | Bijnen Meubel Groep
- Sales en interior professional 12-20 uur p/w | BAAN
- Grafisch ontwerper (studentenjob) | Mobitec
- Accountmanager Noord-Oost Nederland | JAB Anstoetz
- Assistent Store Manager | Table du Sud
- Accountmanager Zuid-Nederland buitendienst | Rogon Products
Weer
TICA verwelkomt drie nieuwe merken
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-26 "Meubels en woonaccessoires niet los van elkaar zien, ze vullen elkaar aan"
- 2023-09-26 Clip Quality Brands neemt The Table over: 'Een prachtige toevoeging voor dit bedrijf'
- 2023-09-26 Rituals verdubbelt aantal winkels in Verenigd Koninkrijk
- 2023-09-25 Tim van Bronkhorst: "De eerste reacties van de klanten waren geweldig"
- 2023-09-22 Rituals start Chinees avontuur en opent eerste winkel op het vasteland
- 2023-09-21 Tear Bottles van Royal Delft geïnspireerd door het originele tranenvaasje
- 2023-09-21 Mademoiselle Jo gaat voor gestructureerd glas
- 2023-09-20 "Qua kleur en stijl sluiten de producten naadloos aan bij het huidige assortiment"
- 2023-09-19 Paulien Berendsen komt bij Cor Unum vertellen over haar zwevende kaarsen
- 2023-09-19 Brave Collection van Wellmark opgenomen in Bijenkorf-assortiment
- 2023-09-18 Maison Berger Paris x Philippe Starck collectie uitgebreid
- 2023-09-15 Retailbeurs Najaarseditie trekt 2814 bezoekers: 'Het Beatrixgebouw bruiste als vanouds'
- 2023-09-15 Finesse stelt Peter Bosman aan: 'Volgende stap is de Nederlandse markt veroveren'
- 2023-09-15 Team F&H Group toont AW23-collectie op najaarseditie van Retailbeurs Utrecht
- 2023-09-14 “Juiste bezoekers zijn aanwezig op de beursvloer, horen we terug van exposanten”
- 2023-09-14 Kapitaalinjectie mislukt, faillissement Big Bazar lijkt onafwendbaar
- 2023-09-14 Primark rekent op flinke omzetgroei
- 2023-09-14 'We zien een tegenhanger in de terugkeer en waardering van oude ambachten'
- 2023-09-13 Blomus introduceert elegante keramische kaarsplateau
- 2023-09-13 Rapport geeft inzicht in interesse van Nederlandse consument in kunstbloemen