Nieuwe campagne van Beter Bed onder de loep:

"Ik moet er wel om glimlachen, maar lig niet dubbel"

Beter Bed lanceerde laatst de nieuwe campagne 'Nooit meer overvallen door slaap'. Deze keer toont de slaapspecialist in een komische overdrijving wat er nog meer kan gebeuren als je slaperig achter het stuur zit. Een bankoverval valt namelijk volledig in het water. Gelukkig heeft Beter Bed de ultieme tool om voor ieder lichaam het ideale matras te berekenen: de Beter Slapen ID.



Willem-Albert Bol, directeur van Abovo Maxlead, betwijfelt, bekritiseert of bewierookt regelmatig actuele campagne. Nu was de reclame van Beter Bed aan de beurt tijdens Campagnepraat op Adformatie: "Ik moet hier wel om glimlachen. De nieuwe campagne van Beter Bed grijpt naar humor en overdrijving. Klassieke manier voor het verkrijgen van aandacht riepen wij laatst in een andere Campagnepraat. Lekker tegendraads ook in deze categorie, want de meeste concurrenten in beddenland kiezen voor een meer functionele aanpak of voor emotie. Wel heel eerlijk: ik lig niet dubbel, maar deze route smaakt wel naar meer. Het heeft trekjes van een Centraal Beheer- / Even Apeldoorn bellen-commercial."
 


Lees hier de gehele gehele review tijdens Campagnepraat.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.