De Belgische internationale familiegroep Van Marcke, gespecialiseerd in sanitaire- en verwarmingsoplossingen, opent Van Marcke Lab, een digitale concept & experience store in hartje Antwerpen. Met deze wereldprimeur voor de sanitaire sector biedt het bedrijf haar klanten voortaan een ongekend comfort bij het ontwerpen en aankopen van hun droombadkamer: van de keuze van de gewenste stijl tot aan de installatie bij hen thuis.
"We besloten een uniek en innovatief project op poten te zetten dat de online aankoop van een technisch complex product zoals een badkamer veel comfortabeler maakt”, legt Aldric d’Oultremont, trekker van het concept en vertegenwoordiger van de vierde generatie van het Belgische bedrijf Van Marcke, uit.
"De manier van winkelen verandert, vooral bij jongvolwassenen. Belgen kopen steeds meer online, en ook de aard van hun aankopen is sterk geëvolueerd: kleding spant de kroon, maar ook veel grotere aankopen zoals auto's, huizen, keukens nemen een belangrijke plaats in. Tegelijk zien we dat hun behoeften verschuiven naar totaaloplossingen op maat, die hen van a tot z ontzorgen, onaangename verrassingen vermijden en hen dus minder mentale belasting bezorgen."
Met de digitale concept & experience store biedt het bedrijf een antwoord op de toenemende vraag naar totaaloplossingen. In deze meeslepende digitale beleving van 80 m² kunnen klanten ter plaatse spelenderwijs en volledig digitaal hun droombadkamer samenstellen, levensgroot visualiseren en vervolgens – met ondersteuning van een interieuradviseur – in 3D tot leven brengen in hun eigen badkamerruimte.
Meer informatie:
Van Marcke
www.vanmarcke.com