Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Een bank of bed is vaak het einde van de customer journey"

Leen Bakker optimaliseert last (s)mile service

Last (s)mile is de naam van de bezorg- en montagedienst van Leen Bakker, die sinds 2021 operationeel is. Inmiddels is er landelijke dekking. Om de efficiëntie hoog te houden en de kosten laag te houden, heeft de winkelketen eind vorig jaar een hub geopend in Zwolle en investeert het in een route-optimalisatiesysteem en een TMS.



Tegen het platform Warehouse Totaal zegt directeur Bob de Nijs: "Een bank of bed is vaak het einde van de customer journey. De verhuizing of verbouwing is vaak later of eerder klaar dan gepland waardoor ze de levering willen uitstellen of vervroegen. Het nieuwe systeem maakt dit gemakkelijk.”

Meer informatie:
Leen Bakker
www.leenbakker.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer