Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
‘Doen wat je droomt, begint met een goed bed’

Swiss Sense onthult nieuwe merkcampagne

Swiss Sense lanceert een crossmediale 360º-campagne, genaamd 'Doen wat je droomt, begint met een goed bed'. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT, de nieuwe lead agency van Swiss Sense.

De merkcampagne benadrukt niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren. Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.
 


Dromen waarmaken
Doen wat je droomt, begint met een goed bed, wordt aangevoerd door een tv-commercial, die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep wordt uitgerold.
 
“Met de ‘Doen wat je droomt‘-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar”, zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT ® fris en aantrekkelijk overgebracht.”
 
“Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen”, zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT®. 
 


De campagne start met een tv-commercial die vanaf vandaag in Nederland wordt uitgezonden en wordt verder uitgerold via radio, online video, social ads en de winkels van Swiss Sense.

Publicatiedatum: