Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Whoppah breidt MT uit om verder op te schalen

Whoppah, de snel groeiende marktplaats voor tweedehands design en kunst, breidt haar management team uit met toptalent: Sebastiaan Smits (voormalig Orderchamp) en Bonny Kloosterboer (voormalig CoolBlue). Bij Whoppah werken 85 mensen aan de groei van het platform met als doel om de grootste tweedehands design marktplaats van Europa worden door tweedehands shoppen de norm te maken.


Sebastiaan Smits en Bonny Kloosterboer.

Marketing Director
"Met 10 jaar ervaring als ondernemer en marketeer bij onder andere marketplace Orderchamp is Sebastiaan Smits de perfecte Marketing Director voor Whoppah. Hands-on, analytisch, kritisch en ervaren met de exacte uitdagingen en kansen die onze propositie biedt", aldus medeoprichter Thomas Bunnik.

Sebastiaan studeerde Real Estate en daarna Innovation Management aan de Universiteit van Eindhoven en behaalde zijn MBA aan de Rutgers University in New Jersey. Hij ontfermt zich over het marketing team van online marketing en optimalisatie van de resultaten in zoekmachines tot email en brand-marketing. Sebastiaan is sinds 11 april verantwoordelijk voor alle marketing activiteiten in binnen- en buitenland.

Head of Sales
"Bonny Kloosterboer is per 1 mei gestart als Head of Sales bij Whoppah, waarbij zij verantwoordelijk is voor de zakelijke partnerships en de aanbodstrategie in binnen- en buitenland. Tevens zal zij zich ontfermen over de internationale expansie via strategische samenwerkingen en marketing dit in nauwe samenwerking met het marketing team", aldus mede-oprichter Evelien Bunnik-Remmelts.

"Bonny werkte de afgelopen 8 jaar bij CoolBlue als category manager voor belangrijke categorieën. Met de uitbreiding van het MT met Bonny hebben wij een ijzersterke analytische kracht aan boord gehaald met de ervaring om een bedrijf uit te laten groeien tot een miljardenomzet. Daarmee sluit Bonny perfect aan op de ambitie van Whoppah om een miljard aan verkoopvolume te realiseren aan het eind van dit decennium."

Het MT van 10 bestaat uit 3 vrouwen en 7 heren. Het hoofdkantoor van Whoppah bestaat voor 51% uit dames.

Meer informatie:
Whoppah
www.whoppah.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer