Dickson, dat bekend staan om haar technisch textiel, onthult deze maand zijn nieuwe communicatiecampagne “Voor zorgeloos plezier”, om de voordelen van thuis investeren in zonwering te promoten.
Dickson en het agentschap Nikita bedachten samen een communicatiecampagne die zich richt op deze nieuwe signatuur “Voor zorgeloos plezier”. In deze communicatiecampagne laat het merk de zorgeloze momenten van het leven zien waar men dankzij de zonweringdoeken van Dickson van kan genieten. Tijdens de campagne zal de spot van 20 seconden vier weken lang uitgezonden worden op verschillende zenders in Frankrijk. De spot wordt hiernaast ook 4 weken verspreid in België, Nederland, Frankrijk en Polen via de sociale media van de onderneming.
Deze campagne baseert zich op elementen uit de sterke sociale context waar iedereen de laatste jaren mee wordt geconfronteerd. Door onder andere de lockdowns en telewerk wordt de plaats waarin men woont een cocon, een plaats om in alle rust en veiligheid op zichzelf te komen en een moment voor zichzelf te nemen. Om tegemoet te komen aan deze nieuwe toepassingen van de leefruimte wordt deze getransformeerd, herschikt, gemoduleerd, verfraaid, enz. Het doel van deze campagne is een projectie te creëren die de consument uitnodigt tot een "huis om in te wonen" dat voor zijn ogen tot leven komt en meer menselijk leven in huis brengt.
Meer informatie:
Dickson
www.dickson-constant.com


Abonneren
Vacatures
- Bedrijfsleider | Cools Bekledingen
- Account Manager Nederland | Bodilson
- Accountmanager | STEEL Benelux BV
- Commercieel Administratief Medewerker | Blend Window Fashion
- Accountmanager Noord Nederland | Gerster
- Accountmanager Regio West-Nederland | Just Design
- Accountmanager Buitendienst | GARANT Nederland
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Groothandel in hout- en plaatmateriaal failliet
- Eén van Duitslands oudste bankenfabrikanten vraagt faillissement aan
- JYSK geeft verlaat buitenseizoen boost door 130 tuinartikelen extra in prijs te verlagen
- Mira Nasruddin rond droomproject af: landelijke woning krijgt complete metamorfose
- Woonwinkel in midden-Nederland te koop aangeboden
Top 5 - afgelopen maand
Weer
'Om voordelen van thuis investeren in zonwering te promoten'
Dickson lanceert campagne voor technisch textiel
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-05-25 6e vestiging voor Kijkopgordijnen is een feit
- 2023-05-24 Nieuwe collectie Keymer in samenwerking met Christie van der Haak
- 2023-05-24 "Hoogtepunt van meer dan twintig jaar botanische ontwerpen"
- 2023-05-23 Dutch Walltextile Co. lanceert Sustainable Harmony collections op Design District
- 2023-05-23 Textielbranche verwacht dit jaar bijna 25% minder te investeren
- 2023-05-22 Make-over voor Drutense woonwinkel
- 2023-05-22 Heytens Turnhout maakt bewuste keuze
- 2023-05-22 interstil Benelux presenteert elektrische railroede op komende Design District
- 2023-05-22 WallPepper Group presenteert behangcollectie
- 2023-05-17 Nieuw B2B-partnerprogramma voor retailers in de interieurbranche
- 2023-05-17 Onderhandelingen textielovereenkomst gestaakt
- 2023-05-17 Saum & Viebahn krijgt exclusieve recht van distributeurschap Alcantara in Benelux
- 2023-05-16 BN Walls lanceert Pattern behangcollectie
- 2023-05-15 'Laat de natuur groeien op de muren van je huis'
- 2023-05-15 KijkopGordijnen-vestiging nr. 5 en 6 komen eraan
- 2023-05-15 Oorlog over het interieur, of toch niet?
- 2023-05-12 Ironisch bezoek voor horrenfabriek in Boxtel
- 2023-05-12 Bad & bedtextiel merk voor Gen Z en Millenials viert 2-jarig jubileum
- 2023-05-11 ''Gewaagde kleuren worden gecombineerd met kleurrijke dessins tot één geheel''
- 2023-05-10 Eijffinger introduceert behangcollectie Emerald, dat bestaat uit gelaagde dessins