Een paar maanden geleden was de spanning op de markt om te snijden; gaan retailers weer flink inkopen of houden ze de vingers op de snip? Ook Jeroen Blaauw, directeur van Jodeco Glass, kampte met deze vraag. Christmasworld was voor hem een belangrijk moment om de sfeer te pijlen.
"Het was een topbeurs", begint Jeroen opgelucht, "fijn om iedereen weer ‘in het echie’ te zien. Ook commercieel was het een succes. De stemming op de gehele beurs was goed, zowel de standhouders als de bezoekers die wij gesproken hebben waren enorm positief." Op de stand van 106 m2 vielen veel artikelen in de smaak bij het publiek, maar het bruinglas (ook wel Amber glas) was de absolute blikvanger.
Jeroen Blaauw, directeur van Jodeco Glass.
De toon voor dit jaar is gezet. Maar als het aan Jeroen licht blijft het hier niet bij. Hij hoopt dat deze ontwikkeling binnen de markt door gezet kan worden. "Je kunt niet ontkennen dat het wat taaier is op de markt, vergeleken met andere jaren. Dat neemt echter niet weg dat we weer mooie stappen kunnen gaan zetten dit jaar."
Er was een tijd dat Jodeco Glass aan tientallen beurzen per jaar deelnam, maar in de coronapandemie is de koers wat bijgesteld. Er werd gerichter gezocht naar geschikte events. "Voor ons was het al weer zo'n drie jaar geleden dat we exposeerden op een beurs. Christmasworld was een test. Een geslaagde test. Ik ben blij dat we het weer gedaan hebben", besluit Jeroen uit.
Meer informatie:
Jodeco Glass
Anholtseweg 34
7091 HB Dinxperlo
+31 (0) 315 65 71 65
info@jodecoglass.nl
www.jodecoglass.nl