Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

hansgrohe presenteert nieuwigheid voor duurzame en unieke badkamerbeleving

Binnenkort vindt ISH, de grootste vakbeurs op het gebied van sanitair, weer plaats in Frankfurt. Wie van plan is een bezoekje te brengen aan de beurs, kan zich verheugen op een inspirerende ervaring. De Hansgrohe Group presenteert er tal van innovatieve hansgrohe- en AXOR-nieuwigheden, duurzame badkameroplossingen en een veelbelovend concept. 

hansgrohe viert verandering 
Verandering mag gevierd worden... En daar is hansgrohe het meer dan ooit mee eens. Zo stellen ze niet alleen harmonieuze badkamersferen voor op ISH, maar lanceren ze een grote nieuwigheid in primeur. Een tipje van de sluier: droombadkamers worden werkelijkheid. Meer info over de nieuwigheid volgt tijdens de beurs in Frankfurt. ​ ​ 

De badkamer van de toekomst 
De Hansgrohe Group is zich meer dan ooit bewust van het belang van milieuverantwoord ondernemen. Ze bieden niet alleen duurzame kranen en douches aan die beschikken over slimme technologieën, maar ze gaan nog een stapje verder. Zo zet de Hansgrohe Group hun visie ‘Green Vision Beyond Water: Rethinking Bathroom Culture' om in een ontwerpstudie. Ze maakten een conceptbadkamer waarin 90% minder water en energie verbruikt wordt en dus ook 90% minder CO2 uitgestoten wordt door waterverwarming.

Aqua Days 
Wie er niet bij kan zijn op ISH, krijgt toch de kans als een van de eerste de nieuwe innovaties van AXOR en hansgrohe digitaal te ontdekken tijdens de Aqua Days. Voor de derde editie bedacht de Hansgrohe Group een extraatje. Ze nodigen journaliste en presentatrice Kimsy von Reischach uit om verslag te doen van op de beurs en de interessantste momenten vast te leggen. 

Meer informatie:
hansgrohe
www.hansgrohe.nl

Publicatiedatum: