"Afgelopen weekend ging ik even uitwaaien op het platteland. In de wei zag ik een grote kudde schapen. Allemaal witte en één zwarte. Mijn oog viel meteen op die laatste. De boer wist me te vertellen dat om een bijzonder schaap ging, want zowel vader als moeder zijn wit, en dat komt niet vaak voor. Kortom: een schaap dat meteen opviel, en nog met een bijzonder verhaal ook", begint personal branding expert Olaf Korsten voor De Interieur Club.
Olaf Korsten.
Hij vervolgt: "Ik moest meteen denken aan de blog die ik van plan was te gaan schrijven. Het aantal interieurprofessionals in Nederland wordt steeds groter. Hiermee wordt de kans ook groter dat je met één of meerdere van hen concurreert om een mooie opdracht.
Daarom is het belangrijk dat je je als professional weet te onderscheiden van de rest, dat je eruit springt en dat je jezelf aantrekkelijk maakt voor potentiële klanten."
Lees hier de hele blog van De Interieur Club.
Meer informatie:
De Interieur Club
www.deinterieurclub.com