Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Duizenden klanten houden hun hart vast

Maand na overname staat online meubelverkoper op randje van faillissement

Het is nog maar een maand geleden dat online meubelverkoper Brosa over werd genomen door Kogan. Een Australische organisatie, waaronder verschillende detailhandel- en dienstverlenende bedrijven vallen. Nu, vlak na de overname, staat het meubelbedrijf op het randje van een faillissement. Duizenden klanten worden hier mogelijk door gedupeerd.



"Na de overname in 2022 kregen we de kans om ons aanbod van premium meubelen in de nieuwste designs uit te breiden. Met een nieuwe website, groter assortiment en nog betere prijzen, blijven we Australiƫrs high-end meubelen aanbieden zonder het high-end prijskaartje", valt te lezen op de website van Brosa.

Als er naar de cijfers van het bedrijf wordt gekeken is de sfeer een stuk minder positief. Beheerders zien door de bomen het bos niet meer en hebben aanbevolen het bedrijf te liquideren. Kogan houdt voet bij stuk en is ervan overtuigd dat dit opgelost kan worden. Ondanks dat er voor $ 10 miljoen aan onvervulde bestellingen van Brosa zijn, wat ongeveer 2500 klanten treft, beweert beheerder Richard Tucker dat Kogan.com eraan werkt om alle bestelde producten te verzenden.

Meer informatie:
Brosa
www.brosa.com.au

Publicatiedatum: