Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Stoov richt zich met campagne op de 'oh-zo-herkenbare koukleum'

Ben jij een koukleum? Of ken je er een? Zo iemand die zichzelf probeert warm te houden onder heel veel lagen kleding en dekens en steeds maar weer de thermostaat hoger zet? Stoov, de Nederlandse maker en bedenker van duurzame warmtekussens en -dekens, (h)erkent ze en biedt een oplossing met draadloze warmtekussens in een nieuwe Europese merkcampagne die vanaf vandaag te zien is.

Voor de Koukleum
We hebben allemaal een persoonlijke temperatuur waarbij we ons het lekkerst voelen, maar een huis of andere leefruimte heeft vaak maar één temperatuur. Dit resulteert in de voor veel mensen herkenbare situatie, waarbij de ene persoon in een T-shirt zit en de ander de avond volledig ingepakt in joggingpak, pantoffels, truien en onder dekens doorbrengt. Niet bepaald gezellig voor de niet-Koukleum, om over de ruzie over de thermostaat nog maar te zwijgen. De oplossing? Verwarm jezelf en niet de ruimte om je heen. Dat is fijn voor jou, maar ook voor de planeet. Dat is en blijft dan ook de boodschap van Stoov.

Hey Koukleum, tijd voor een Stoov
Ilse van Loon, Director Brand & Communications bij Stoov, vertelt: “Vorig jaar lag de focus op het onder de aandacht brengen van onze naam en de categorie warmtekussens. Dat deden we met een warme en functionele campagne. We willen nu de wereld veroveren en daarom vertellen we in deze nieuwe, unieke campagne een herkenbaar verhaal. Samen met merkstrateeg Margot Bouwman hebben we afgelopen jaar onze merkstrategie aangescherpt. Daarnaast hebben we uitgebreid onderzoek gedaan met Blauw Research om ons nog meer te verdiepen in onze doelgroep. We zijn nu meer dan klaar voor een volgende stap in het bouwen van ons merk. Dat doen we ook in nieuwe markten. Samen met Fitzroy hebben we met veel liefde en plezier aan de campagne gewerkt en we zijn trots op het eindresultaat.”

De wereld veroveren
De campagne is samen met reclamebureau Fitzroy tot stand gekomen. Jur Baart, oprichter van Fitzroy, vertelt: “Het was fijn samenwerken met het energieke team van Stoov en Blauw Research. We wilden heel graag de doelgroep aanspreken op een herkenbare, onderscheidende en leuke manier. Samen met Deux d'Amsterdam hebben we drie Koukleum-kostuums ontwikkeld om het fenomeen tot leven te brengen. Deze zijn ook in de televisiecommercials te zien, die allemaal draaien om de Koukleum. De campagne kan de grens over; het is daar getest en ook daar werd deze met een glimlach ontvangen.”

De campagne gaat op 19 januari live in Nederland en Duitsland en in februari in Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk en loopt tot en met maart.

Meer informatie:
Stoov
www.stoov.com

Publicatiedatum: