Vanaf februari zal wederom de Interfloor tv-spot zichtbaar zijn op NPO 1, 2 en 3. Dit op prime time momenten om een zo groot mogelijke doelgroep te bereiken en nog meer traffic naar de dealer te genereren.
In deze 2e commercial is Dirk Zeelenberg te zien terwijl hij stoffeerders met een rol Interfloor vinyl binnen laat en het PVC-vinyl wordt uitgerold in zijn woonkamer. Deze campagne legt extra nadruk op de vloer, onze uitgebreide collecties én de kracht en voordelen van kamerbreed vinyl.
In het afgelopen jaar zag Interfloor het marktaandeel met 15% groeien. "De social media- en televisiecampagne hebben daar zeker aan bijgedragen", vertelde Lens in een eerder interview met Wonen360. "In oktober hadden we onze 2e commercial op tv. Te zien was hoe Dirk Zeelenberg stoffeerders met een rol Interfloor vinyl binnen liet en vervolgens Dynamic vinyl uitgerold en geïnstalleerd werd in zijn woonkamer. Deze commercial legde extra nadruk op de vloer, de uitgebreide collecties en de kracht en voordelen van ons kamerbreed vinyl. Je ziet direct dat het publiek daarop reageert. Dealers hoeven de klant nauwelijks nog te overtuigen. Tv heeft toch iets magisch", aldus Lens in het interview dat hij afgelopen december gaf aan Wonen360.
Meer informatie:
Interfloor
www.interfloor.nl