We naderen het eind van het jaar, dus dat betekent: kerstpakketten. Het is altijd een verrassing wat je als cadeau krijgt. Maar wat krijgen we het liefst? En wat willen we absoluut niet ontvangen? Sensu Insight Ltd zocht het uit, namens One4all cadeaukaarten.
Een bad- en doucheset (40%) is het minst populair. Maar ook kunst of decoratieve items (29%) zijn niet gewild, omdat ze vaak niet in het interieur passen. Op de derde plek vinden we eten en drinken dat iemand niet lust of niet kunt eten (28%).
Het ironische is dat persoonlijke verzorgingsproducten (33%) en decoratie voor in huis (17%) wel in de top vijf meest gegeven kerscadeaus staan. Parfum en make-up spannen de troon met 40%.

Abonneren
Vacatures
- Verkoopadviseur | De RuijterMeubel BV
- Market Developer | Fabromont
- Sales- & Interior professional | Just Design
- Accountmanager Oost-Nederland | Hamat
- Accountmanager België | Bijnen Meubel Groep
- Sales en interior professional 12-20 uur p/w | BAAN
- Grafisch ontwerper (studentenjob) | Mobitec
- Accountmanager Noord-Oost Nederland | JAB Anstoetz
- Assistent Store Manager | Table du Sud
- Accountmanager Zuid-Nederland buitendienst | Rogon Products
Weer
Maar krijgen het wel vaak...
Nederlanders willen geen kunst of decoratieve items als kerstcadeau
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2023-09-22 Rituals start Chinees avontuur en opent eerste winkel op het vasteland
- 2023-09-21 Mademoiselle Jo gaat voor gestructureerd glas
- 2023-09-21 Tear Bottles van Royal Delft geïnspireerd door het originele tranenvaasje
- 2023-09-20 "Qua kleur en stijl sluiten de producten naadloos aan bij het huidige assortiment"
- 2023-09-19 Paulien Berendsen komt bij Cor Unum vertellen over haar zwevende kaarsen
- 2023-09-19 Brave Collection van Wellmark opgenomen in Bijenkorf-assortiment
- 2023-09-18 Maison Berger Paris x Philippe Starck collectie uitgebreid
- 2023-09-15 Retailbeurs Najaarseditie trekt 2814 bezoekers: 'Het Beatrixgebouw bruiste als vanouds'
- 2023-09-15 Finesse stelt Peter Bosman aan: 'Volgende stap is de Nederlandse markt veroveren'
- 2023-09-15 Team F&H Group toont AW23-collectie op najaarseditie van Retailbeurs Utrecht
- 2023-09-14 “Juiste bezoekers zijn aanwezig op de beursvloer, horen we terug van exposanten”
- 2023-09-14 Kapitaalinjectie mislukt, faillissement Big Bazar lijkt onafwendbaar
- 2023-09-14 Primark rekent op flinke omzetgroei
- 2023-09-14 'We zien een tegenhanger in de terugkeer en waardering van oude ambachten'
- 2023-09-13 Blomus introduceert elegante keramische kaarsplateau
- 2023-09-13 Rapport geeft inzicht in interesse van Nederlandse consument in kunstbloemen
- 2023-09-11 "Innovative Concept Store opent de deuren in Knokke Heist"
- 2023-09-11 Hogewoning onthult winter- en kerstcollectie
- 2023-09-11 Anke van Goor: ''Excellent styling of the Bosa Nova collection''
- 2023-09-11 De CEOL-serie van Denon gaat een nieuwe ronde in met HDMI ARC