Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bedrijf slaagt er niet in om half miljoen euro op te halen

Crowdfundingcampagne van Fest loopt vast

Fest is er niet in geslaagd om een half miljoen euro op te halen voor nieuwe winkels. Het Nederlandse designmerk kreeg dat bedrag via crowdfunding niet snel genoeg bijeen, meldt een woordvoerster desgevraagd aan RetailTrends.



Fest lanceerde laatst een crowdfundingcampagne via CrowdAboutNow om internationaal sneller meer eigen winkels te kunnen openen. Het Nederlandse designmerk, dat bekend staat om haar high-end meubels en woonaccessoires, kwam niet verder dan 250 duizend euro. "Een heel mooi bedrag, we waren goed op weg."

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum: