Klarna wil dat retailers en influencers elkaar beter vinden

Klarna, dat online financiële diensten aanbiedt, zoals betalingen voor online winkelpuien en directe betalingen, heeft een nieuw platform in Nederland gelanceerd. Het gaat om het Creator Platform, daarop kunnen retailers samenwerkingen aangaan met verschillende influencers. Dat meldt het online nieuwsplatform Finextra.



"Elke minuut die influencers kwijt waren aan administratieve rompslomp kan nu worden benut voor het creëren van unieke content. Door toegang te geven tot affiliate samenwerkingen, merkcampagnes en activaties met internationale merken, helpt Klarna hen om een hoger rendement te halen uit hun bereik en zich te focussen op het produceren van hoogwaardige content", aldus Martin Landen, Head Social Shopping van Klarna.

Bron: Finextra


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven