Niek Veendrick, CEO van Stoov:

'Ook voordat Poetin rare dingen ging doen, groeiden we al heel hard'

Stoov, de maker van infrarood warmtekussens en -dekens, groeit hard. En dat is niet alleen te danken aan de hoge energieprijzen en corona, vertelt CEO Niek Veendrick aan RetailTrends. "Ook voordat Poetin rare dingen ging doen, groeiden we al heel hard. We zien nu vooral dat we met iets minder marketinginspanningen hard kunnen groeien. We zeggen dat al jaren: zet de thermostaat een paar graden lager. Dat sluit goed aan op ons product."


Niek Veendrick, CEO van Stoov.

Lees hier het complete (premium) artikel.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.