Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Westwing opent allereerste fysieke winkel

Westwing opent haar eerste offline winkel in Hamburg. Met de opening van de permanente zaak op 19 november jl. biedt het bedrijf zijn trouwe en nieuwe klanten de mogelijkheid om op een nieuw niveau met Westwing in contact te komen.

Gevestigd in het historische gebouw "Heine-Haus" in het hart van Hamburg, ontworpen door de plannenarchitect van Ricardo Bahre in 1903, creëert Westwing een kans voor zijn klanten om het merk fysiek te ervaren en ervan te genieten met een samengesteld assortiment van de Westwing Collection en andere interieurmerken om hun one-stop-shop concept voor Thuisliefhebbers offline te tonen. Het biedt een aanvulling om alle aspecten van het merk Westwing te ontdekken, te communiceren en te ervaren in een verkoopruimte van meer dan 500 m².

"We streefden naar een sterk winkelontwerp dat past bij onze algehele look en feel en tegelijkertijd de aanpassing aan lokale kenmerken en de geschiedenis van het gebouw mogelijk maakt", zegt Delia Lachance, oprichter en Chief Creative Officer bij Westwing.

Het winkelontwerp bevat zowel inspiratiezones met verschillende stijlen als productafdelingen om de Westwing Collection en producten van andere interieurmerken te presenteren. Het aanbod bestaat uit kleinere producten voor directe, pay & carry-aankopen, terwijl meubels en grotere producten kunnen worden gekocht via bestellingen in de winkel.


Links oprichtster en CEO van Westwing Delia Lachance. 

Om het DNA van een digitaal merk te laten zien en een state-of-the-art winkelconcept te realiseren, werden relevante diensten en technologieën geïmplementeerd om een ​​handige en klantgerichte merkruimte te creëren. Digitale touchpoints zoals mobiel betalen, QR-codes op elke producttag en kamersets om klanten naar de productdetails of de online shop-the-look-pagina te leiden, zijn geïntegreerd. In de winkel worden alleen digitale betaalmethoden aangeboden. Als extra service ondersteunen de experts van de eigen binnenhuisarchitectuurdienst 'Westwing Studio' de klanten bij het creëren van individuele ruimteconcepten en interieurontwerpoplossingen voor hun huis.

“Met onze missie 'inspireren en van elk huis een mooi huis maken' zitten we al bijna op 1,5. miljoen trouwe actieve klanten online. Voor ons is het een natuurlijke volgende stap om onze eerste offline winkel te openen, om ook in de stationaire detailhandel dichter bij onze klanten te staan ​​en door de persoonlijke interactie onze positie als Love Brand verder te versterken. We kijken ernaar uit om onze trouwe en nieuwe klanten te verwelkomen in onze eerste permanente Westwing-winkel in Hamburg”, zegt Andreas Hoerning, CEO van Westwing.

Bron: Westwing

Publicatiedatum: