Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Verhuizing levert veel kopzorgen op'

Desiree Latenstein dacht haar verhuizing goed geregeld te hebben. Ze had een contract gesloten met Budget Movers. Haar inboedel zou van adres A naar de opslag worden gebracht en na twee maanden zouden haar spullen op adres B worden geleverd voor 2.134 euro. Elke week dat het langer zou duren zou haar 85 euro kosten. Dat schrijft Meldpunt.

Zoals zo vaak loopt een verbouwing uit. Ook bij Desiree. Ze neemt contact op met het bedrijf en opeens moet ze dubbele kosten betalen. Doet ze dat niet, dan krijgt ze haar spullen niet terug. Ze voelt zich gegijzeld en maakt de som geld over en neemt contact met ons op. Voor ons is de kwestie meteen helder. Afspraak is afspraak. Als op papier de belofte staat dat het 85 euro per week kost, dan moet het dat ook kosten.

Duizendmaal excuses
Meldpunt neemt contact op met het verhuisbedrijf en er volgt een mea culpa. Het bedrijf is in korte tijd flink gegroeid terwijl hun processen daar niet op waren aangepast. Voorlopig leggen ze de opslag stil en gaan werken aan het verbeteren van de processen. Ook gaan ze zich aansluiten bij een brancheorganisatie, zodat consumenten naar de geschillencommissie kunnen als ze problemen hebben. Uiteraard krijgt Desiree het te veel betaalde geld terug, vele malen excuses en een doos Merci.

Bron: Meldpunt

Publicatiedatum: