Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Decostar totaalleverancier van woonaccessoires & seizoensdecoratie

"We maken vooral het verschil met onze betrouwbare en professionele werkwijze"

Het is medio november als we bij Decostar binnenstappen. Er heerst een drukte van belang. De totaalleverancier van woondecoratie, die midden in de viering van het 20-jarig jubileum zit, heeft de showroom van 2000 m2 flink op de schop genomen. In december moet namelijk een groot deel van de toonzaal klaar zijn voor de kerstcollectie 2023, zodat retailers en andere inkopers zich kunnen verlustigen aan de kersttrends van het komende jaar.


Sietse Hoogstede, poserend bij de geuren van Ashleigh & Burwood.

We hebben het vast eerder gemeld, maar de stylistes van Decostar verstaan hun vak als geen ander. De in de showroom uitgestalde productgroepen staan, liggen of hangen op kleur en op exacte afstand bij en naast elkaar. Van kleinmeubelen als tafels en stoelen tot de geurmerken Greenleaf, Ashleigh & Burwood, Vellutier, Village Candle en de Countryfield Ambiance Collection. Van verschillende wand- tot seizoensdecoraties en van glas- en aardewerk, verlichting tot zijden bloemen, het ziet er allemaal tiptop uit.


Als importeur en groothandel in woonaccessoires heeft Decostar ook jaarrond een interieurcollectie in huis.

"Als Decostar hebben we zowel een continu roulerende interieurcollectie in huis als ook een voorjaars-, najaars- en wintercollectie", vertelt woordvoerder Sietse Hoogstede, die nauw betrokken is bij het hele proces, waarbij het een en al beleving is dat de klok slaat.



Over klokken gesproken... Deze Countryfield 3D klokken-wand (zie boven), die 1 op 1 bij klanten kan worden geplaatst, is op elke beurs waaraan Decostar deelneemt een eyecatcher. "Voordeel van klokken is dat je die als retailer een heel jaar kunt verkopen."

De Apeldoornse onderneming kan terugzien op een succesvol jaar. "2022 is tot nu toe heel positief verlopen", blikt Sietse tevreden terug. 


Een blik op de vrolijke voorjaarscollectie van Decostar.

Geurlijnen
Decostar is zoals bekend importeur en groothandel in woonaccessoires en seizoensdecoratie met ook nog een showroom in Trade Mart Brussel ter grootte van bijna 600 m2.

Sinds vorig jaar heeft het ook geurlijnen in huis. "Op dat gebied hebben we veel van onze klanten geleerd, door goed naar ze te luisteren. We hebben zelfs een accountmanager aangesteld die zich alleen met de geurcollectie bezig houdt en onderweg onze relaties adviseert. Ook hoe je een en ander wegzet op de winkelvloer om een succesvolle verkoop te realiseren. Als Decostar spelen we dan ook zoveel mogelijk in op de wensen van onze klanten; we willen ze dan ook op alle vlakken ontzorgen. Ik durf te stellen dat er nu een hele mooie geurcollectie staat. We vernieuwen die samen met de merken constant."


Op het gebied van wanddecoratie heeft Decostar het nodige in huis.

Volledig geautomatiseerd
"Naast de snel wisselende en altijd actuele collecties in woondecoratie maken we als Decostar vooral het verschil met onze persoonlijke, betrouwbare en professionele werkwijze", vervolgt Sietse. "Daarnaast beschikken we over een efficiƫnt en betrouwbare logistiek systeem, gebaseerd op een volledig geautomatiseerd order entry systeem. Leveringen kunnen dankzij dit systeem ook snel bij de klant geleverd worden, dat ook voor de onlangs toegevoegde geurmerken een groot voordeel is."


De Countryfield Silk collection is luxe, stijlvol en tegelijkertijd betaalbaar.


Vakbeurzen
In januari neemt het bedrijf deel aan vakbeurzen als Trendz, Trendset, Nordstil, Christmasworld en Ambiente. "Ook al trekken we veel klanten naar onze eigen showrooms, we vinden het ook belangrijk om op beurzen ons gezicht te laten zien. Daar laat je vernieuwingen zien, daar wordt de bezoekers verrast door hun leveranciers, daar bereik je andere klanten", somt Sietse op. "Mensen zijn altijd op zoek naar inspiratie. Ondanks de strubbelingen die we nu mondiaal ervaren kijken we vol vertrouwen uit naar 2023. Zeker als je weet wat de kerstcollectie 2023 te bieden heeft.... Maar daar vertel ik in dit stadium niks over, haha. Kom maar lekker kijken en laat je verrassen", roept Sietse een ieder op.


Groen aan de wand dat altijd mooi blijft en geen water nodig heeft.

Meer informatie:
Decostar
info@decostar.nl  
www.decostar.nl  
www.countryfield.nl