Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Vette jaren voor webshops lijken voorbij'

Na twee extreem succesvolle jaren hebben webwinkels het lastig. Consumenten houden de hand op de knip en dat doet bedrijven pijn. Ook Marlene ten Ham, directeur van Thuiswinkel.org, vertelt aan het Algemeen Dagblad dat bedrijven het zwaar hebben. "Dit zijn spannende tijden voor veel winkels", waarmee ze doelt op de hoge grondstofprijzen, het personeelstekort en het historisch lage consumentenvertrouwen.



Dit resulteert in meer faillissementen onder webshops. Uit cijfers van de Kamer van Koophandel blijkt dat er in het derde kwartaal 23 webshops hun activiteiten hebben moeten sluiten. In het eerste kwartaal waren dit er slechts 12.

Publicatiedatum: