Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Branche onderzoek: Hoe scoren de top 50 kinderkamerinterieur websites in Google?

Online marketingbureau Search Signals heeft onderzoek gedaan naar de best presterende websites op het gebied van baby- en kindermeubels. Wat kun je leren van de best online scorende websites in deze branche en waar liggen de verbeterpunten voor de website onderaan of buiten de lijst? Kortom: hoe kom jij uiteindelijk op nummer één te staan?


Europe Baby Sterre Babykamer van Babypark. Foto ter illustratie.

De top 50
Er is in kaart gebracht welke websites het beste presteren op het gebied van de verkoop van kinderkamerinterieur. Hieronder vind je de top 50 best presterende websites. Dit onderzoek is gebaseerd op de top 100 belangrijkste zoekwoorden in deze branche. Uiteraard zijn er nog duizenden zoekwoorden waarop je kunt scoren, wil je online opvallen in deze tak van sport.



Online marketing: SEO & SEA
Jouw producten verkopen, dat is wat je wilt als ondernemer. Jij hebt immers het beste product (op het gebied van kinderkamerinterieur). Maar hoe komt het dan toch dat je concurrentie je te slim af is? Hebben ze een beter product of haal je simpelweg niet het optimale uit je website? Als je concurrent een betere online prestatie heeft, kun je doen wat je wilt, maar hier kom je niet zomaar bovenuit zonder online marketing.

Verdiep je je in de wereld van online marketing, dan kom je allereerst twee termen tegen: SEO en SEA. SEO heeft alles te maken met zoekmachine optimalisatie (oftewel de ‘gratis’ zoekresultaten), SEA gaat juist over het online adverteren. Dit zijn de twee onderdelen van online marketing waar de focus moet liggen, wil je groeien als website in de onlinewereld.

Publicatiedatum: