Tijdens Christmasworld

Down to Earth creëert 'unieke winkelervaring met natuurlijke elementen'

In tijden van onzekerheid en met een angstige consumentenstemming spelen etalages en winkeldecoraties een uitstekende rol op het verkooppunt - ze kunnen tegelijkertijd de verkoop kalmeren en stimuleren en zo de ogen weer openen voor mooiere productwerelden. In hun speciale presentatie Decoration Unlimited onder het motto "Down to Earth" laten de Nederlandse experts voor effectieve presentatie Rudi Tuinman en Pascal Koeleman van 2dezign zien hoe dit kan met zowel feestelijke als seizoensdecoratie.

"Wat we in de toekomst nodig hebben voor een rustgevende winkelsfeer zijn zowel lichte als warme, aardse kleuren" - dat is de insteek van het creatieve duo, dat ze zullen realiseren op de komende Christmasworld van 3 t/m 7 februari 2023 in Foyer 5.1/6.1 in een zeer emotionele speciale show met producten van exposanten. "Mensen willen graag tijd buiten doorbrengen in de natuur in de bergen of aan een meer om te ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven en de gespannen nieuwssituatie. Met onze speciale presentatie "Down to Earth" nemen we ze mee naar het middelpunt van de aarde en betover ze met de elementen en kleuren van de natuur", zegt Rudi Tuinman, ontwerper 2dezign. Stenen, zand, rotsen, planten of bloemen zullen een hoofdrol spelen, evenals aardetinten zoals beige, camel, baksteen, bruin of terra. Goud en koper zorgen voor de kerstlook. En voor decoraties, prints of bloemen wordt een frisse sinaasappel toegevoegd. Voor klanten aan de kassa kan dit zorgen voor een prettige winkelsfeer in de etalage en een winkelinrichting die aanzet tot ontdekken en opnieuw kopen.

"De geselecteerde, subtiele mix van kerst- en seizoensversieringen en verse planten en bloemen raakt het lef van de tijd en is bedoeld om op een ongejaagde en geaarde manier meer optimisme en vrolijke accenten in de POS te brengen", vult Pascal Tuinman aan. . Al meer dan 20 jaar combineert het Nederlandse ontwerpersduo expertise in bloemisterij, productdesign en mode om opvallende decoratieconcepten en extravagante presentaties te creëren.

Special Interest "Concept Decorations" leidt tot verdere sterke blikvangers
Daarnaast vinden beursbezoekers die op zoek zijn naar professionele leveranciers voor grootschalige en buitendecoraties - bijvoorbeeld van winkelcentra, stadscentra of hotels - snel de juiste zakenpartner met de speciale interesse "Concept Decorations". "Onze exposanten van Concept Decorations zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van individuele concepten die zich letterlijk onderscheiden van de massa - en niet alleen met Kerstmis natuurlijk", zegt Eva Olbrich, directeur, Christmasworld en Creativeworld.

Het special-interest-logo verschijnt in de exposanten- en productzoekfunctie op de site, in de smartphone-app "Christmasworld Navigator", in de officiële beurscatalogus, bij de informatiestands "Compass" in het Exhibition Center en als een zegel op de stand van de exposant.

Christmasworld presenteert het volledige assortiment seizoensdecoraties in de beurshallen 4.0, 4.1, 5.0, 5.1, 6.0 en 6.1 van Frankfurt. Van handgeblazen kerstboomballen tot grootschalige lichtdisplays voor winkelcentra en stadscentra - alles is binnen handbereik voor bezoekers. Het globale sourcingaanbod 'Seasonal Decoration' is te vinden in hal 10.0 - daar voor het eerst gebundeld met het globale sourcingaanbod van Ambiente.

Vanaf februari 2023 wordt Christmasworld gehouden in het expositiecentrum van Frankfurt, tegelijk met de toonaangevende internationale consumentengoederenbeurzen Ambiente en Creativeworld.

Ambiente/Christmasworld: 3 t/m 7 februari 2023
Creativeworld: 4 t/m 7 februari 2023

Meer informatie:
ChristmasWorld
www.christmasworld.messefrankfurt.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven