Whoppah heeft in een nieuwe investeringsronde vijf miljoen euro opgehaald. De marktplaats voor tweedehands design en kunst wil opschalen in Nederland, België en Duitsland, en uitbreiden naar Frankrijk en Italië. Whoppah haalde eind vorig jaar al 2,5 miljoen op. Dat meldt RetailTrends.
“De afgelopen drie jaar hebben Thomas Bunnik en ik onze droom in werkelijkheid veranderd", laat Medeoprichter Evelien Bunnik-Remmelts weten op LinkedIn. "Hoewel het nooit een geplaveide weg is geweest ben ik heel trots op waar we op dit moment staan met Whoppah. We zagen een kans voor dit nieuwe soort marktplaats. Een first-class curated marketplace voor design en art. A plek waar je makkelijk design items van een goede kwaliteit vindt voor een nog betere tweedehands prijs. We wilden stoffig tweedehands shoppen veranderen in een shiny full service experience die het supereenvoudig maakt om circulair te kopen."
Meer informatie:
Whoppah
www.whoppah.com