Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Maison&Objet presenteert inspirerende thema voor editie van januari 2023

Van 19 tot 23 januari 2023 staat Maison&Objet Paris in het teken van "Take Care!". Deze zeer betekenisvolle, toekomstgerichte waarde zal de hele beurs overspoelen, met vertegenwoordiging in de gesprekken en de trendsecties. Dat meldt de beursorganisatie in een persbericht.

'De grote sociale, economische en politieke onrust die we momenteel meemaken, zet iedereen aan om voor zijn overtuiging uit te komen. Het stimuleert merken ook om transparanter, inclusiever en verantwoordelijker te zijn in hun contacten met consumenten, die meer dan ooit betrokken zijn bij de manier waarop zij met merken omgaan. Nu is het tijd voor openheid van zaken, actie en een open geest, zelfs als dat betekent dat we op de trom moeten slaan om veranderingen te stimuleren. De ontwerpen die op Maison&Objet worden getoond, zullen de hedendaagse esthetiek van wat "mooi" is uitdagen en een springplank bieden voor wat goed is.'


Linen sofa, BOHO collection, by Maison de Vacances./

'Zorg is iets dat een ware noodzaak is geworden in een tijd waarin we allemaal actief op zoek zijn naar betekenis en rust. De januari-editie van Maison&Objet Paris zal leven blazen in iets dat nu als een absolute must wordt beschouwd.'

"Bij de keuze van onze thema's gaan we altijd uit van de hedendaagse maatschappij. Vandaag de dag worden we getroffen door culturele, milieu- en identiteitskwesties zodra we naar buiten stappen. De maatschappij snakt naar nieuwe modellen, die merken kunnen leveren, met oplossingen die gericht zijn op het milieu, expertise beschermen, of ons allemaal aanmoedigen om voor anderen te zorgen of ons te richten op ons eigen welzijn", zegt Vincent Grégoire, creatief directeur bij het ontwerpbureau Nelly Rodi.
"Wij zijn geïnteresseerd in de opkomende stemmen die dit oppakken. De jongeren onder de 25 die generatie Z vormen, wachten ongeduldig tot er iets gebeurt. Vandaag de dag dicteert een nieuwe ethiek het type consumentenactiviteit dat we zien."

Meer informatie:
Maison&Objet Paris
https://www.maison-objet.com/en/paris 

Publicatiedatum: