Als kampioenen in het verwelkomen van interieurliefhebbers, zijn de teams van Passe Partout en Haans Lifestyle er weer helemaal klaar voor. Met tal van nieuwe modellen en zorgvuldig geselecteerde stoffen en kleuren gaan ze er een lap op geven in deze 2022 editie van de Meubelbeurs van Brussel.
Anno 2022 heeft de consument het graag gemakkelijk. We eten uit een bowl, we dragen gemakkelijk zittende kledij en we gaan het liefst de deur uit op hippe sneakers. Omdat ‘comfy’ hip is op alle vlakken, zijn ze er bij Passe Partout van overtuigd dat ook een bezoek aan een meubel- of interieurzaak comfortabel moet aanvoelen. Niks moet, alles mag. Alle inzet van deze meubelmaker gaat dan ook naar beleving en dat voel je aan alles. Daarvoor geloven ze heel sterk in fijne partnerships. Samen met Haans Lifestyle, Jasaco en Sense Company krijgt de presentatie van de Home Stories collectie een wel erg bijzondere aanblik. De styling die samen met Haans wordt uitgevoerd laat niets aan het toeval over. Alle accessoires zijn warm, huiselijk en knus. Jasaco zorgt met de kunstplanten voor een energieke groene toets en Sense waakt over de juiste geurbeleving.
"Het zit ‘m in kleine narigheden die de consument in de winkel ervaart en hem een onbehaaglijk gevoel geeft, en die moeten eruit", aldus Dirk Steenbeke, CEO van Passe Partout. "Als het gevoel niet goed zit, verkoop je geen enkel meubel. Bezoekers van mooi meubilair moeten geïnspireerd worden en zich thuis voelen. Het aanbod moet zijn ‘zoals zij’."
Het warme onthaal en de ongedwongen sfeer die je op de beursstand bij Passe Partout en Haans Lifestyle zal ervaren, is wat zij proberen over te dragen op jouw business. Hun hele ziel zit in de stand, in het team en in de modellen. Ervaar, beleef en neem mee wat goed voelt. Benieuwd? Noteer dan alvast stand 5/100.
Meer informatie:
Passe Partout
info@passepartoutnv.be
www.passepartoutnv.be
Haans Lifestyle
info@haanslifestyle.com
www.haanslifestyle.com