Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe koopt een Amerikaan zijn meubels?

De verkoop van meubels is al jaren 'booming', maar in tegenstelling tot andere industrieën vinden ze voor het grootste gedeelte nog steeds plaats in de winkel. Toch is het koopgedrag door de jaren heen veranderd. Het Amerikaanse nieuwsplatform Furniture Today zet vier veranderingen op een rij, die de moderne consument typeren:

  1. Klanten zijn drukker dan ooit
  2. Verkoopdrukte wordt niet getolereerd
  3. Klanten worden gebruikt voor digitale personalisatie
  4. Omnichannel is de nieuwe standaard 


Foto: Tulip.

Lees hier het complete artikel met uitleg.

Publicatiedatum: