Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

RetailTrends in gesprek met Ikea en Kruidvat

De klant is koning die zowel online als offline met vaste regelmaat koopt bij landelijke winkelmerken. Massaretailers Kruidvat en Ikea weten dit op grond van hun analyses en loyaliteitsprogramma’s. Ze doen er alles aan om de klant vast te houden en meer te laten kopen.


Paul de Jong, ceo Ikea Nederland.

Op dinsdag 11 oktober vertellen Ed van de Weerd, ceo A.S. Watson Health & Beauty Benelux, en Paul de Jong, ceo Ikea Nederland, tijdens de Fabulous 4 Retail Meetup van Sandenburg-DST en Salesforce over hoe beide bedrijven de afgelopen jaren in sneltreinvaart de reis hebben gemaakt van brick & mortar naar omnichannel.

De livestream wordt op 11 oktober tussen 9.00-10.00 uur uitgezonden op RetailTrends.nl.

Publicatiedatum: