Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Voor oktober borstkankermaand

Graham & Brown lanceert limited edition behang om geld in te zamelen

Ter gelegenheid van de borstkankermaand in oktober ontwikkelde Graham & Brown in samenwerking met de Britse liefdadigheidsinstantie Coppafeel! (die zich inzet voor borstkanker bij jongeren), een bijzonder behang om extra geld te werven: “Simply the Breast”. Dit speelse en kleurrijke behang is ontworpen om bewustzijn te creëren (limited edition). Van elke verkochte rol wordt € 6,00 gedoneerd aan CoppaFeel!

Dit ontwerp geeft elke ruimte een vrouwelijke uitstraling. Met pasteltekeningen van vrouwen in lingerie zullen de abstracte details schoonheid toevoegen aan elke slaapkamer, badkamer of kleedkamer. Dit behang ziet er niet alleen fantastisch uit, maar is ook ontworpen om je aan te moedigen jezelf te controleren en je lichaam te leren kennen. Het behang is ontworpen om mensen een gezonde levensroutine aan te leren. Een serieuze boodschap op een luchtige manier brengen en elke jonge vrouw eraan herinneren dat zichzelf controleren niet alleen goed is, maar ook hun leven kan redden.

Maryanne Cartwrights, Head of Design bij Graham & Brown:
“Dit was een prachtig project om aan mee te werken; het is een voorrecht om jonge mensen te mogen helpen via ons werk. We wilden alle soorten lichaamstypes in het ontwerp laten zien om de boodschap te benadrukken dat je je eigen lichaam moet leren kennen. Het is belangrijk om schoonheid te zien in al onze imperfecties, want dat is wat dit project zo briljant maakte. We willen dat mensen een vleugje vrouwelijke flair aan hun interieur geven. Toen we aan het design werkten, stelden we het onszelf voor in badkamers, slaapkamers en kleedkamers, het is een leuk en eigenzinnig ontwerp dat je eraan moet herinneren dat jij je lichaam het beste kent.”

Jenna Chick, Partnerships Manager bij CoppaFeel!, over de samenwerking:
“Bij CoppaFeel! is het onze missie om iedereen de best mogelijke kans te geven om borstkanker te overleven door je voor te lichten over het belang van het leren kennen van je borsten. Borstkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen tussen 25 en 49 jaar en toch weet een kwart van de jongeren niet dat ze ermee te maken kunnen krijgen. Wij zijn hier om iedereen eraan te herinneren dat het controleren van je borst niet alleen leuk is, maar ook je leven kan redden. We zijn verheugd om in oktober samen te werken met Graham & Brown voor de Breast Cancer Awareness Month om het bewustzijn te vergroten en fondsen te werven, allemaal in de naam van borsten.”

Zoals al het behang van Graham & Brown combineert ook dit ontwerp perfect met vier bijpassende verftinten, Penelope, Aloha, Second Skin en Sweet Potato Pie, om een volledige oplossing te bieden voor de make-over van een ruimte in huis. Het behang zal te koop zijn van oktober 2022 tot januari 2023.

Meer informatie:
Graham & Brown
www.grahambrown.com 

Publicatiedatum: