Deze maand zal KWC Group AG voor het eerst kleur bekennen op de keukenbeurs area30: in Ostwestfalen. "We zullen op deze keukenbeurs onze design- en functiekranen presenteren, waaronder de innovatieve elektronische KWC KIO en klassiekers, zoals KWC ONO."
"Als een internationale marktleider uit Unterkulm, Zwitserland, met bijna 150 jaar traditie en allesomvattende knowhow binnen de particuliere en professionele sector, is KWC onderweg om onze marktpositie wereldwijd verder uitbreiden", meldt het bedrijf in een persbericht.
Alle markten– KWC, Franke Water Systems, DVS en DEKO – hebben sinds mei dit jaar KWC Group AG als firmanaam. De geüniformeerde brand draagt de waarde van de groep uit: Duurzaamheid, Hygiene, Veiligheid en Inspiratie.
Daarbij heeft KWC Group nieuwe distributiekanalen op het oog. Frank Schnatz, CEO KWC Group AG: „Vanaf begin 2023 zullen wij ook ons keuken-segment in Duitsland zelf bedienen en rechtstreeks samenwerken met keukenstudio's, timmerlieden en architecten. Zo herpositioneren wij ons voor deze markt.“
Meer informatie:
KWC Group
[email protected]
www.kwc.com