Met bijna 100 INTR.-, Headlam- en Dersimo-verkooppunten

Opvallende mediacampagne COREtec Floors

COREtec® Floors pakt uit met een opvallende mediacampagne naar aanleiding van de vt wonen&design beurs. Bijna 100 enthousiaste INTR.-, Headlam- en Dersimo-verkooppunten die de vloeren van COREtec in Nederland verkopen nemen deel aan een gezamenlijke advertentiecampagne. Met z'n allen wordt de complete middenpagina (spread) van het magazine VT Wonen gebruikt als reclame voor de komende consumentenbeurs.

USFloors - COREtec is bij monde van president Jan Dossche bijzonder trots op zo'n grote belangstelling. Hij dankt de trouwe distributeurs INTR., Headlam en Dersimo en hun deelnemende verkooppunten dank ook van harte voor dit huzarenstukje.

Meer informatie:
COREtec Floors
www.coretecfloors.com    

  


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven