Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Interfloor opnieuw in de hoofdrol

Vanaf oktober wordt de nieuwe Interfloor tv-spot gelanceerd met acteur Dirk Zeelenberg als herkenbaar gezicht van het vloerenbedrijf. "In een leuke tv-spot is een remake van zijn huis te zien met de tapijt kwaliteit Excellence op de slaapkamer, op de trap de kwaliteit Loft en in de woonkamer de Dynamic wood XXL PVC 400 breed met een Excellence karpet", laat algemeen directeur Lens Nekeman weten.



Het wordt een productgerichte campagne die van 1  - 23 oktober uitsluitend op NPO1 - rond het NOS 8 uur journaal - te zien zal zijn. Volgens de marketeers van NPO gaan meer dan 3,5 miljoen Nederlander tussen de 25 en 67 jaar de commercial zien.

Opvallend is de banner met de veelzeggende tekst 'GELEGD TOT WEL 50% VOORDELIGER DAN PVC STROKEN!'. 



Meer informatie:
Interfloor
www.interfloor.nl

Publicatiedatum: