Praktijkvoorbeeld van LogicTrade

'De Vries Slaapcomfort maakt een flinke stap'

De Vries Slaapcomfort, met winkels in Amersfoort en Spakenburg, werkte met alleen een kassasysteem. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in kussens en dekbedden, wilde ook graag orders digitaal kunnen invoeren en hun producten op hun website. LogicTrade, aanbieder van een scala aan softwarepakketten voor de meubel-, slaap- en woningtextielbranche, sprong te hulp.



De oplossing
"Met de software van LogicTrade hebben wij alle klantvragen (en meer) kunnen beantwoorden. De Vries Slaapcomfort heeft met de software van LogicTrade een grote slag geslagen. Naast een kassasysteem voor de winkels is er nu één centrale administratie waarin alle bestellingen geheel worden verwerkt", laat LogicTrade weten.

Hiernaast is LT WebConnect aangesloten. Alle artikeldata staat op één centraal punt, waardoor de voorraad (online als offline) met elkaar synchroniseert. Deze data kan op diverse manier met de klant gedeeld worden. Wat het verschil is tussen een kassasysteem en ons product dat lees je in dit artikel.



Het eindresultaat
Door te werken met LogicTrade heeft De Vries Slaapcomfort zowel in de winkel als online een flinke stap gemaakt. Er is nu een overzicht in het bestelproces, door dit inzicht kan er efficiënter gewerkt worden. Ook de producten van Linolux worden door De Vries Slaapcomfort verkocht. Met het systeem van Linolux is een koppeling ingesteld. Hierdoor is de collectie altijd up-to-date beschikbaar. 

"De tijd die overblijft doordat er geen werkzaamheden met dubbel gedaan worden is meteen weer gevuld met klanten helpen om goed te slapen", besluit LogicTrade.

Meer informatie:
LogicTrade
(088) 240 01 00
info@logictrade.nl
www.logictrade.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven