Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Missie en visie Dille & Kamille voor eerst groot onder aandacht bij consumenten'

Dille & Kamille is de campagne ‘Dingen die ertoe doen’ gestart. Hiermee wordt de missie en visie van Dille & Kamille voor het eerst groot onder de aandacht bij consumenten gebracht. "Al sinds 1974 willen we mensen inspireren om bewust te leven, in harmonie met elkaar en de natuur. En daarom kiezen we al bijna 50 jaar voor dingen die ertoe doen. Dat zijn vaak de alledaagse dingen: ontspannen werken in je tuin, een lekkere maaltijd voor vrienden koken of helemaal tot rust komen met een geurkaars en een kop thee. In de campagne spelen een aantal artikelen de hoofdrol, die ieder met hun eigen verhaal een deel van de missie en visie van Dille & Kamille vertellen", laat het bedrijf weten.



Meer informatie:
Dille & Kamille
www.dille-kamille.nl

Publicatiedatum: